Pages

Μπομπονιέρες Βάπτισης Μεταφορικά Μέσα / Καδράκια de coupage / γυάλες ζαχαρωτών / στολισμός

Μετά από μεγάλη απουσία ναι έρχεται κάτι μεγάλο....
Τόσο καιρό έψαχνα κάτι για μπομπονιέρα να με ενθουσιάσει για τη βάφτιση του μικρού μου γιου.Μάταια αναζητούσα κάτι να είναι όμορφο χρηστικό και καλαίσθητο που να αρμόζει και σε παιδιά και σε ενηλίκους και μάλιστα να ταιριάζει και στο θέμα της βάφτισης που επέλεξα.
Μεταφορικά μέσα λοιπόν μιας που το παιδί μου κάνει συνέχεια "ναν"!!!! 
Και μιας που είχα το ανικανοποίητο από τη λίστα των διαθέσιμων στην αγορά αντικειμένων μας ήρθε με την γλυκιά μου αδερφούλα η επιφοίτηση του Πνεύματος!!!!!!!
''De coupage'' σε λευκούς τετράγωνους καμβάδες και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε!!!!
Η ανταμοιβή μας πολλά χαμόγελα ευχαρίστησης, πολλά συγχαρητήρια και χαμός στο μοίρασμα!
Γιατί όχι, σκέφτηκα να ασχοληθώ επαγγελματικά και σας παραθέτω το δείγμα της πρώτης μου δουλειάς!!! Όλα λοιπόν από τη βάφτιση του μικρού μου θησαυρού....















































































































1 σχόλιο: